Wat was het gezellig en druk gisteravond op de fancy fair. Wat leuk dat u allemaal kwam en volop heeft meegedaan met allerlei activiteiten. De loterij, vakkundig geleid door Martijn en Cobi van der Linde, was een groot succes. Terwijl de loterijronden gespeeld werden, genoten de kinderen, broertjes en zusjes, ouders, opa’s en oma’s en andere Cocksdorpers van de koffie, thee, limonade en de heerlijke en veelal prachtig versierde cakes en taarten die door de ouders zijn ingebracht. De kinderen hebben enthousiast de spelletjes gespeeld. Veel kinderen werden prachtig opgemaakt, door de leerlingen van groep 7/8. U heeft veel boeken bij ons gekocht en het is fijn te weten dat die weer een plaatsje in uw boekenkast zullen vinden.

Het restaurant was een geweldig succes. De kinderen van groep 7/8 hebben donderdag in groepjes met Mimi Eelman veel van de gerechten bereid, zoals de kippenpoten, de spareribs, hutspot en boerenkool. Mimi, ontzettend bedankt voor je geweldige inzet. Zelfs de broodjes waren zelfgebakken, met dank aan het Eierlandse Huis voor de oven (en de warmhoudbakken). Het vlees is gesponsord door Slagerij Moorman en de Boer uit De Koog en de boodschappen zijn beschikbaar gesteld door onze eigen Plusmarkt. Geweldig!!

Van hotel-restaurant Rebecca hebben we de saté gekregen, van restaurant Topido de soep en van Herberg De Nieuwe Aanleg de hartige taarten. Het was allemaal erg lekker en we willen alle bedrijven die sponsorden daarvoor heel hartelijk danken.

Maar natuurlijk heeft het geheel niet plaats kunnen vinden zonder de hulp van alle ouders en kinderen, die geholpen hebben met bakken van taart en cake, koffie zetten, in en opruimen.

Speciale dank gaat uit naar de Ouderraad voor hun hulp. Zeer speciale dank gaat uit naar juf Cobi, die heel veel heeft gedaan voor de fancy fair. Het is voor ons als team heel mooi om dit samen met ouders, kinderen en “het dorp” te kunnen doen.

De opbrengst was super: zo’n € 1.000,–. Dat gaat besteed worden aan leesboeken voor de leerlingen.

Wij wensen u een fijne vakantie en tot maandag 5 maart!

Team Durperhonk